ניצחון מוחץ למועמדת החרדים בבחירות באור יהודה

    ישראל פרייא | צילום: ויקיפדיה No Comments on ניצחון מוחץ למועמדת החרדים בבחירות באור יהודה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיר אור יהודה, עברה תקופת בחירות סוערת. תושביה החרדים של העיר התאחדו ברגע האחרון סביב מועמדותה של עו"ד ליאת שוחט, נציגת מפלגת העבודה, ומי שהייתה בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר.

    ראשוני התומכים היו סיעת ש"ס בעיר, שהגיעה עם שוחט להבנות ולסיכומים, ובעקבות כך, הסיר נציג ש"ס, יהודה אהרוני, את מועמדתו בבחירות, והעביר את תמיכתו לשוחט. בעקבותיהם הלכו גם שאר הסיעות החרדיות, שהתלכדו בתמיכתם בגב' שוחט.

    אתמול בלילה (יום ג') התפרסמו תוצאות הבחירות, מהם עולה כי, ליאת שוחט זכתה בראשות העיר ברוב ניכר של כ-80 אחוז. הערכה היא כי מלאככת הרכבת הקואליציה העירונית תהיה מהירה, ותעבור ללא משוכות. במהלך הלילה שוחח המנצחת עם יו"ר ש"ס אריה דרעי ועם יו"ר דגל התורה משה גפני, והודתה להם על תמיכתם.

    לאחר ניצחונה אמרה שוחט: "תושבים יקרים, היום אתם קבעתם שאור יהודה-רמת פנקס צריכה לצאת לדרך חדשה! דרך של תקווה, מנהל תקין, תרבות פנאי וספורט והשקעה בחינוך. דרך שתהפוך את אור יהודה-רמת פנקס לפנינה של בקעת אונו. ממחר בבוקר נתחיל באיסוף השברים במטרה להצעיד את העיר קדימה. מרגע זה, אין מחנות, כולנו כאיש אחד נשלב ידיים ונשנס מותניים למען טובת אור יהודה-רמת פנקס. אני רוצה להודות למאות הפעילים שעשו לילות כימים במטה ובשכונות ועזרו לי להגיע לרגע הזה וכמובן לאלפי המצביעים שיצאו למרות החום הכבד אל הקלפיות ומימשו את זכותם החוקית לבחור את הדרך בה תנוהל העיר."



    0 תגובות